ORIOL CANALS
Oriol Canals Vaquer (Barcelona, 1978) es va llicenciar en Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat de Barcelona. Ha desenvolupat la seva carrera professional al departament de comunicació de la multinacional nord-americana Nike, al departament de màrqueting del diari Sport i actualment és director de negoci del diari Ara. Ha treballat en campanyes dels Jocs Olímpics d'estiu i d'hivern, Copa del Món de futbol i d'atletisme, amb l'NBA, l'ACB, l'Eurolliga, la UEFA Champions League, Ferrari i el FC Barcelona. Des dels diaris ha viscut els fets que han canviat la nostra història contemporània: l'11 de setembre de 2001 i de 2012, l'11 de març de 2004, la mort de Joan Pau II, l'elecció de Benet XVI, l'ascens d'Obama, la caiguda de Saddam Hussein, la mort de Bin Laden, la primavera àrab, Wikileaks i Vatileaks. Ha fet més de 800 promocions a la premsa venent més de 25.000.000 d'objectes, i parla cinc idiomes.