LA LLENGUA DE LA PUBLICITAT

Autor: TORRENT, ANNA MARIA

Sección: FILOLOGÍA - Lengua

LA LLENGUA DE LA PUBLICITAT

LA LLENGUA DE LA PUBLICITAT

11,50€ IVA INCLUIDO

Editorial:
MC GRAW HILL
Publicación:
26/08/1999
Colección:
BIBLIOTECA MILÀ I FONTANALS
Ver ficha completa

NO DISPONIBLE

Sinopsis

La omnipresència de la llengua de la publicitat en la nostra quotidianitat a través dels diferents mitjans de comunicació té uns efectes innegables sobre la parla corrent. El llibre parteix de temes generals, com el de la selecció del model textual preferent en els anuncis i de les varietats dialectals i de registre utilitzades. A continuació, i ja en l'anàlisi …

La omnipresència de la llengua de la publicitat en la nostra quotidianitat a través dels diferents mitjans de comunicació té uns efectes innegables sobre la parla corrent. El llibre parteix de temes generals, com el de la selecció del model textual preferent en els anuncis i de les varietats dialectals i de registre utilitzades. A continuació, i ja en l'anàlisi més particularitzada, es tipifiquen les transgressions lingüístiques més habituals i es passa a l'estudi específic de les estructures sintàctiques i lèxiques prioritàries.
Leer más

Más información del libro

LA LLENGUA DE LA PUBLICITAT

Editorial:
MC GRAW HILL
Fecha Publicación:
Formato:
Cambiar formato
ISBN:
978-84-8415-115-9
EAN:
9788484151159
Nº páginas:
212
Colección:
BIBLIOTECA MILÀ I FONTANALS
Lengua:
CATALAN
Alto:
0 mm
Ancho:
0 mm
Sección:
FILOLOGÍA
Sub-Sección:
Lengua

Otros libros en FILOLOGÍA

También te pueden interesar